ROCES Jokey 3.0 Girl White Pink
Roces Jokey 3.0 Dívčí kolečkové brusle
Roces Jokey 3.0 Dívčí kolečkové brusle
Dívčí inline brusle Roces Jokey 3.0 jsou skvělou volbou pro začínající bruslařky. Díky nastavitelné velikosti vydrží několik sezón a měkká bota zajistí pohodlí i bezpečnost. Perfektní volba pro děti, kterým ještě rostou nohy!
Detaily:
- Nastavitelná velikost: brusle rostou spolu s dítětem a vydrží déle.
- Měkká bota: Poskytuje pohodlí a skvělý střih pro příjemnou jízdu.
- Menší velikost: Doporučujeme vybrat o číslo větší velikost než běžnou obuv.
- Vysoký svršek: Zajišťuje maximální oporu kotníku a stabilnější postoj.
- Powerstrap zavazování: Fixuje patu a zvyšuje kontrolu nad bruslí.
- kolečka 64mm/70mm/72mm (82A): Nabízí efektivní přenos energie a hravou jízdu.
- Integrovaná vnitřní botička: Zajišťuje stabilitu, pohodlí a přesné vedení bruslí.
- brzda v balení: Pro bezpečné zastavení při jízdě.
- Doporučení: Pravidelně kontrolujte a utahujte šroubky pro maximální bezpečnost.
Jak vybrat dětské kolečkové brusle
Jak vybrat dětské kolečkové brusle
Jak vybrat inline brusle - video
Třikolečkové brusle - výhody a nevýhody
Jak vybrat inline brusle - konstrukce boty
Jak vybrat kolečkové brusle podle podvozků a koleček
Jak vybrat kolečkové brusle podle konstrukce
Jak zabrzdit na bruslích - téčkem
Jak zabrzdit brzdou na kolečkových bruslích
Jak zabrzdit na bruslích
Jak vybrat velikost kolečkových bruslí
Na cenu a možnosti dopravy k tomuto produktu se můžete podívat níže na pravo vedle popisu zboží.
Většina dopravců nám jezdí do skladu pro balíky už kolem poledne.
Objednávky na produkty, které máme skladem, můžeme zaslat týž den jen při přijetí brzo dopoledne (cca do 10 hod).
Produkty s dostupností "SKLADEM externě" musíme pro nabalení přeskladnit buď z našeho skladu nebo ze skladu dodavatele.
Sklady dodavatele aktualizujeme několikrát za den.
Dobu dodání uvádíme průměrnou k nám na sklad k zabalení (stejná doba je pro vyzvednutí na obchodě).
Pro dodání na adresu zákazníka je potřeba přidat většinou dva pracovní dny.











































































